8.2.10

REFLEXIONS POLÍTIQUES PER A UNA NOVA ETAPA.

Justament després de les darrers eleccions municipals (2007) vaig començar a escriure una sèrie de reflexions amb l'ànim d'aportar-les pel que em semblava era l'inici d'una nova etapa política. Aquelles reflexions no van veure la llum, sinó episòdicament. Fa tant sols unes setmanes, gairebé per casualitat -com de fet solen passar aquestes coses- vaig trobar les notes que sota el títol genèric "Reflexions polítiques per a una nova etapa", vaig abandonar en un calaix de l'estudi. Rellegint-les m'ha vagat d'actualitzar-les amb l'ànim, com llavors, de fer-les públiques, la qual cosa em sembla que aquesta vegada sí serà possible, gràcies a això de les noves tecnologies, doncs si llavors em va donar la sensació que ens trobavem davant una nova etapa, ara tinc la impressió que no només és això, sinó que estem davant d'un autèntic canvi de paradigma polític, social i econòmic. En d'altres temps, quan l'esquera ens quedàvem sense discurs, ens sobrava amb l'apel.lació als "valors". Avui, com a conseqüència d'haver deixat forats immensos (de relat, de llenguatge, de polítiques públiques, etc), ens juguem la supervivència del nostre ideari polític i d'aquests valors que tant diem estimar. Les reflexions que aniré publicant a continuació, només volen ser -perquè altra cosa no poden ser- una humil i parca aportació en aquest sentit. Si algú troba en elles un fil del que anar estirant jo em sentiré feliç i satisfet. Si no, m'haurà servit per ordenar i actualitzar les notes que vaig escriure en el seu moment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.