9.5.09

DOS GRANS ALCALDES. DOS GRANS AMICS


Ahir, 8 de maig, a Sant Sadurní d'Anoia vam celebrar els 30 anys d'ajuntament democràtic amb un acte senzill, però emotiu i entranyable amb el que l'actual consistori va voler retre homenatge a totes les persones que al llarg d'aquests sis lustres hem treballat com a regidors per millorar el nostre poble.


Jo tinc l'inmens honor d'haver estat una d'aquestes 58 persones, doncs efectivament, vaig ser regidor de l'Ajuntament de Sant Sadurní del 2003 al 2007. Abans, de 1987 al 1995, vaig tenir també la sort de poder treballar amb dos dels tres alcaldes que la vila ha tingut des del 1979 fins ara, Carles Querol (1979-1988) i Marcel Gabarró (1988-1995), primer com a cap de premsa i més tard com a cap de gabinet.


Ahir, al saló de plens de la Casa de la Vila, pensava que, entre una cosa i una altra he dedicat a l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia 12 anys de la meva vida i ni més ni mensy que 22 (dels 43 que tinc) a treballar amb alcaldes, els ja citats Carles Querol i Marcel Gabarró (Sant Sadurní d'Anoia, entre 1987 i 1995), Antonio Cruz (Badia del Vallès, entre 1995 i 1999) i Josep Antoni Blanco (Sant Pere de Ribes, des del 1999 fins a l'actualitat).


Aquesta foto que reprodueixo aquí significa molt per a mi, doncs ells, així vull dir-ho, son els meus pares polítics.


Ahir i amb aquesta foto que va el meu fill Nil, jo els vaig retre el meu sincer i emotiu homenatge. Gràcies Marcel. Gràcies Carles. Gràcies per tot el que em vareu ensenyar.


Gràcies per haver treballat tant per Sant Sadurní d'Anoia i, sobretot, gràcies per haver-ho fet des de la convicció de les idees sociaistes, des de la sincera i honesta vocació de servei als altres i des del profund respecte a la gent i a les idees dels altres.

1 comentari:

  1. Certament correm el risc d’entrar en una situació de desafecció política crònica i en un estadi econòmic marcat per la precarietat. Ni un pas enrere davant d’aquestes situacions!!



    business development books
    twitter marketing

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.